Ein Brief Aus Holland

Dieses Thema im Forum 'Archiv Rest' wurde von HofvanDromen gestartet, 8 September 2015.

Liebe(r) Forum-Leser/in,

wenn Du in diesem Forum aktiv an den Gesprächen teilnehmen oder eigene Themen starten möchtest, musst Du Dich bitte zunächst im Spiel einloggen. Falls Du noch keinen Spielaccount besitzt, bitte registriere Dich neu. Wir freuen uns auf Deinen nächsten Besuch in unserem Forum! „Zum Spiel“
Status des Themas:
Es sind keine weiteren Antworten möglich.
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Foren-Grünschnabel

Hallo Liebe Bauern von Deutschland , Ich habe ein Brief fur Sie..Ich kann nicht gut Deutsch schreiben ..aber ich denke so Sie verstehen unsere Problem Im Holland..
    Auf den Holland Forum , ich wohne im "De plattelandsvrouwen leuterclub"
    Beste Lieve Varun:inlove:
    Ik schrijf je deze brief naar aanleiding van veel onduidelijkheid over de "spelregels" van ons aller Farmerama.
    Hier in Holland spelen vele onder andere ook ik, al jaren en jaren met veel plezier en liefde op onze boerderijen.
    Onder ons zijn ook vele spelers inmiddels opa en/of oma geworden, zij zouden graag samen met hun kleinkind het spel willen spelen.
    ook zijn er vele vaders/moeders die spelen, maar die durven nu ook niet meer met hun kinderen samen te spelen..
    ook spelers die in der loop der jaren bevriend zijn geraakt, willen elkaar bij ziekte of vakantie graag helpen..
    Maar die doen en durven dat ook niet meer:(
    En dat allemaal vanwege die enge regels van Pushing..Een klein voorbeeldje..
    Ik speel al jaren, en mijn paps is altijd nieuwsgierig naar mijn boerderij.
    Hoe ist op de boerderij vraagt hij dikwijls..en als we boodschappen samen doen..
    Zijn die appels bij jou op de markt nou duurder als hier?

Hij zou zelf nu ook best een boerderijtje willen starten, maar heeft geen flauw benul van hoe dat allemaal moet..
    Ik zou hem kunnen helpen.
    Door naar zijn huis te gaan en daar mijn boerderij te laten zien en dan bij hem het zelfde te doen..
    Of hij komt naar mijn huis en kijkt ff hoe of wat..
    Maar dat mag/kan schijnbaar niet..Want dan denken jullie dat we vals ?? spelen..:wuerg:
    o_Ok mag ik hem dan geen leuke stallen of bomen schenken..Om zijn boerderij wat mooier of leuker te maken..
    Of even in de ochtend voor hem inloggen en de boel zodanig optestarten zodat de lieve man weet wat hij die dag het beste kan gaan doen....Of om even in te loggen als hij niet kan vinden, waar of wanneer iets aan te klikken.
    Dit ook vanwege die rare pushing regels van jou:(

Ik voel me alsof jullie daar in HamburgCity denken dat ik een of andere cybercrimineel ben..
    Dit is maar een klein voorbeeld van hoe het er in de praktijk aan toe zou kunnen gaan..
    Gewoon samen met je gezin, familie of vrienden een fijn, niet geweldadig, rustig, vriendelijk spel spelen..

Er zijn ook vele vragen over het gebruik van IP adressen..

Kunnen wij als spelers nog wel op vakantie of logeerpartijen gezamelijk houden??
    En wat als ik s,morgens nog thuis inlog en vervolgens s,middags op mijn onderduikadres ?? Denken jullie dan ook aan valsspelerij??
    En waarom wordt dit alles als valsspelerij/Pushing gezien ?? :wuerg:
    Wat is nu precies het pijnpunt van BP ??
    Want wie ?? wie benadeel ik als ik mijn paps zou helpen?? Wie wordt hier nu bevooroordeeld ??Wie zou ik hier mee benadelen ??
    Ik zelf denk dat hier voor BP juist veel winst mee te behalen is, er komt denk ik juist meer geld in het laatje van BP.
    En ook op de ranglijst van Vriendelijke FamilieSpellen zullen ze zeker stijgen..Mits jullie deze kromme houding laten vallen !!
    Ja kijk als ik nou 20 accounts zou hebben en daar 1 boerderij "rijk" mee zou maken..maar dan nog ??

Dan heb ik ook nog een vraag over de Spelleiding: Wie zijn dat eigenlijk ..Wie is in Holland "de Spelleiding" ??:wuerg:
    Zijn dat mensen die wij kennen, is dat het Mod-team ?? En waarom zijn wij afhankelijk van een beslissing van het Mod- Team als er een ban wordt gegeven.
    Althans van de uit/afwerking daarvan..Dat hoort toch onafhankelijk te zijn ?? o_O

Lieve Varun , hier in Holland willen we zo graag met veel plezier blijven spelen en het spel ook doorgeven aan onze vrienden, kinderen en kleinkinderen..
    Kunnen jullie daar nu eens een keer Duidelijkheid, Helderheid en misschien weleens coulance over schenken..
    Ik wacht met ingehouden spanning jouw hopelijk positieve antwoord af..

Liefs Hofje...
    :inlove::inlove:

Zuletzt bearbeitet: 8 September 2015
  2. XanXon

XanXon Freiherr des Forums

3. puschelohr

puschelohr Stammspieler

Hallo Hofje,

heb je verhaal met veel Interesse gelezen en kann alleen maar zeggen "petje af"!
    Zoals in Nederland is het in Duitsland natuurlijk niet anders.
    Maar, waar is het begin en waar houdt het op?
    Ik denk dat jij dat ook wel kent: geef je de Hand, willen "ze" meteen de halve arm erbij! Het is eigenlijk nooit genoeg.
    Ik begrijp heel goed wat jij hiermee bedoelt en dat je hier helemaal geen kwade bedoelingen bij hebt! Integendeel.
    Maar ja, hoe willen ze dat bij BP dan bewerkstelligen?
    Will je wel daarop opmerkzaam maken dat ik hier niet voor BP spreek, helemaal niet.
    Ik ben ook een Boerinnetje dat in Duitsland woont en ook daar speelt.

Ik hoop voor jou, en misschien vele anderen dat jullie hierop een antwoord krijgen

Tot dan veel succes en groetjes,
    puschelohr

maik89 und HofvanDromen gefällt dies.
  4. Lonniboy

Lonniboy Forenexperte

Wir möchten das auch wissen :cry:

flora1966 und HofvanDromen gefällt dies.
  5. puschelohr

puschelohr Stammspieler

Hallo xanxon,
    im Prinzip geht es sich darum das sie an Varun die Frage stellt warum man sich "sprich hier sie und Ihren Vater"
    untereinander nicht helfen darf.

6. XanXon

XanXon Freiherr des Forums

Ah okay, danke. Das finde ich so klasse an dem Forum hier, es gibt einfach immer jemanden, der Sprache XYZ spricht und helfen kann. :D

cassy47, flora1966, Haramis und 4 anderen gefällt dies.
  7. maik89

maik89 Lebende Forenlegende

Die komplette Übersetzung dieses Beitrages wäre schon interessant

flora1966, 9140denise und HofvanDromen gefällt dies.
  8. puschelohr

puschelohr Stammspieler

Würde ihn dir gerne übersetzen aber es ist etwas lang geraten.
    Auf jeden fall handelt es sich um die Spielregel, wegen Daten weiter geben und sich halt untereinander helfen tu können/wollen.
    Habe ihr geschrieben das es ja hier auch nicht anders ist und, wo fängt das an und wo hört es auf?

Sie möchte jetzt mal auf antwort von Varun warten.

cassy47, flora1966, 9140denise und 2 anderen gefällt dies.
  9. maik89

maik89 Lebende Forenlegende

Danke

flora1966 und HofvanDromen gefällt dies.
  10. farmeroma65

farmeroma65 Lebende Forenlegende

Leider ist unsere Robijn nicht da :cry:

cassy47, flora1966 und maik89 gefällt dies.
  11. HofvanDromen

HofvanDromen Foren-Grünschnabel

Hallo en Goedenavond Puschelohr

Dank je wel voor je reactie..en dank voor je hulp met vertalen..ik kan alles lezen en spreek en versta alles goed in het Duits..
    Maar schrijven kan ik het niet..Ach Robijn die ken ik van het Hollandse forum ook goed..
    Aan alle anderen ook dank jullie wel voor jullie reactie !!
    Ik hoop op een positief bericht..:)

flora1966 und maik89 gefällt dies.
  12. SvenBömwöllen

SvenBömwöllen Team Leader Team Farmerama DE

Hallo Zusammen, erst einmal ist es schwierig einen Post in einer anderen Sprache zu verstehen, die man nicht selber spricht. Wir helfen unseren Usern so gut es geht, aber wenn es um Probleme geht, die in einer anderen Community, oder in einem anderen Forum bestehen, dann können wir da leider nicht viel weiterhelfen.

Ich hoffe wirklich, Ihr habt Verständnis dafür, wenn ich hier darum bitte, keine Diskussion über andere Foren anzufangen. Wir können gerne den Post weitergeben, aber mehr können wir leider nicht machen.

Ich wünsche Dir, HofvanDromen wirklich alles Gute, schau bitte einmal in Deine Post und werde hier aber schließen.

Status des Themas:
Es sind keine weiteren Antworten möglich.